Наші шкільні історії. Історія двадцять п’ята. Водний світ

Тиждень, що минув був цікавим і продуктивним. Що робили? Давайте дізнаватися!

На уроках рідної мови вчилися писати велику літеру Ї, вчили букву Щщ - тепер знаємо, що вона позначає два звука - ш і ч, навчилися писати малу й велику Щщ. А ще читали цікаві тексти (Вітерець і книжечка", "Що таке щастя? ") й розмірковували про те, що таке щастя, малювали його. Ми дійшли висновку, що у кожного воно своє. Але є і спільні складові. Це - твоя родина, друзі, мир і безпека.

На іноземній ми повторювали усе, що вчили протягом теми. А також писали тест, щоб перевірити свої знання.

На математиці почали вивчати новий розділ - “Маса”. Ми порівнювали об’єкти, щоб визначити, які важчі, а які — легші, вимірювали масу за допомогою предметів та стандартних одиниць вимірювання, писали тест, щоб перевірити свої знання; оцінювали свої досягнення.

Тема тижня (Я досліджую світ) - Водний світ. Ми ми розглядали, які бувають водойми

дізнавались, які рослини і тварини живуть у прісних і солоних водах; і навіть тренувались затримувати дихання яксправжні пірнальники!

А на дизайні створювали будинок для маленьких водних істот!)

На мистецтві розглядали світлини із зображенням пташок, слухали їхні голоси, робили пташку з паперу. Весняночарівно було! Р

Таким був наш ВОДНИЙ тиждень і (скажу по секрету: декого він дуже захопив)))

Далі буде…

Бажаєте переглянути відео - перейдіть на вкладку та гортайте вниз

Кiлькiсть переглядiв: 31

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.